07 окт

Информација у оквиру програма пословних вештина- REDpreneur

Представница Црвеног крста Крагујевац дипломирани социјални радник Агата Живојиновић, учествовала је  на радионицама REDpreneur Master Class у Атини од 4. до 7. октобра. Програм пословних вештина и развој предузећа је програм иновација Аустријског Црвеног крста, финансиран од Аустријске развојне сарадње, у подршци социјалног предузетништва. На мастер учењу су учесници били подељени у две групе, ученици и они који већ имају спреман подухват када је реч о бизнису. Представник Црвеног крста Крагујевац је као једини представник из Србије била у групи ученика, који се припремају да осмисле и реализује одређене идеје из области социјалног предузетништва. Укупно је било 29 учесника из партнерских организација националних друштава Црвеног крста Црне горе, Северне Македоније, Јерменије, Украјине и Аустрије, а из других организација су били представници из Конга, Енглеске и Данске. Предавачи су били: Николаус Хутер, Филип Алтман и Томас Витман. Нагласили су да су пуно пута до сада наилазили на изједначавање појмова маркетинг и брендинг. У ствари, данас маркетиншки стручњаци сматрају да је управо брендинг, тј. изградња и стварање бренда најзначајнији део маркетинга. Савремено тржиште производа и услуга конципирано је тако да потрошач купује шта жели, уместо да му неко нешто прода. Традиционални начин продаје у коме главну улогу има продавац замењује се концептом по коме главну улогу у продаји производа или услуге има купац. Он стоји испред полице и бира који ће на крају завршити у његовој потрошачкој корпи. На њега сада лакше утичете брендирањем него уз помоћ чак и супер убедљивог трговца. Брендирање као процес захтева прилагођавање надолазећим трендовима и потребама тржишта, а свака, па и ненамерна лоша процена, може се негативно одразити на популарност и ваш имиџ, па и бизнис у целини. Организације Црвеног крста могу да настоје да свој бренд учине оригиналним и упечатљивим, тако да бренд одражава све оне вредности које желимо да истакнемо. Након дводневног рада, закључци су се односили на то, да свако треба да има јасну визију програма који жели да спроводи, да слуша потенцијалне муштерије и њихове потребе, да има добар маркетинг и едукованог ПР стручњака који ће знати да објасни шта продаје. Бренд представља синергију свих података о производима која заједно раде у циљу побољшања веродостојности и угледа бизниса или појединца, у случају Црвеног крста су то програми који се односе на социјално предузетништво. Ти подаци представљају скуп визуелних, емотивних, рационалних и културних карактеристика које купца асоцирају на одређени бренд. Добро изграђен и утемељен бренд производу или услузи даје посебан карактер и снагу.

Завршна едукација биће реализована у главном граду Аустрије Бечу, почетком новембра.


 

 

 

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *